FANDOM

Ten artykuł należy przetłumaczyć. Jeśli możesz - przetłumacz go!

Yuri Egin
Yuri An1.png
Imię Yuri Egin
Kanji ユリ・エギン
Charakterystyka
Rasa Człowiek
Płeć Kobieta
Oczy Niebieskie
Włosy Brązowe
Status Profesjonalny
Status Personalny
Krewni Rin Okumura (syn)
Yukio Okumura (syn)
Szatan (kochanek)
Status Egzorcysty
Pierwsze Wystąpienie
Manga Debiut Rozdział 14
Anime Debiut Odcinek 23
Głosy
Japoński Głos Megumi Hayashibara

Yuri Egin jest postacią występującą tylko w anime. Jest matką Rina i Yukio. Była Niższą Egzorcystką Drugiego Stopnia. Na szesnaście lat przed rozpoczęciem fabuły zaszła w ciążę, nosząc dzieci Szatana.

Wygląd i Osobowość Edytuj

Yuri miała jasną cerę i niebieskie oczy, jak Rin, długie falowane włosy, a także kilka pieprzyków na twarzy, tak jak Yukio. Nosiła biały płaszcz, sukienkę i szalik. Osobowością przypominała trochę Rina, na przykład buntując się przeciwko woli ojca, chcącego żyć w lesie. Mimo że była Egzorcystką myślała o demonach, na przykład Goblinach i Snowmanach jak o przyjaciołach. Wierzyła, że demony przybywają do Assiah popychane ciekawością. Była bardzo życzliwa, nie bała się Szatana, a nawet mu współczuła.

Historia Edytuj

Kiedy wyruszyła na misję zbadania samozapłonu ludzi ona i inni egzorcyści, zostali zaatakowani przez niebieskie płomienie Szatana.Cudem tylko Yuri nie została spalona przez płomienie. Nagle przed nią ukazał się Szatan w postaci ,wilka który zaczął się wyżalać przed kobietą. Opowiedział jej wtedy, że chciałby żyć w Assiah ale wszystkiego czego dotknie obraca się w popiół. Gdy Yuri usłyszała te słowa zaczęła współczuć Szatanowi i zrobiło jej się nawet żal władcy Gehenny.

She let Satan partically possess her where she taught him about life and death. This caused her to eventually be impreganted by him.

When Shirō Fujimoto was shooting her friends, Yuri let out blue flames, revealing Satan. After Yuri revealed to Shirō that she was pregnant with Satan's children, she was put into court at the Vatican and was sentenced to death. Before she could be burned alive, Satan saved her by using her father as his vessel and commanded her to run. Mephisto freed Shirō from prison and they encountered a hospitalized Ernst, who ordered them to find and kill Yuri and Satan's spawns. They went into the forest and found Yuri with her newborn children, whom she named Rin and Yukio. She soon died of childbirth.

Shirō, using Kurikara, was about to slay them until he heard Rin laugh. Remembering what Yuri said to him before, Shirō decided to raise her children as his own, much to Mephisto's amusement. Then, Mephisto sealed Rin's powers inside Kurikara.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki