FANDOM

Wiesz, że jestem jednostką idealną, z mocą nieskończoną? Ale jest jedna, mała umiejętność, której ja nie mam. Wiesz co to jest? Substancje w tym świecie, w Assiah są wystarczająco silne, aby mnie hamować! Cokolwiek dotkę w tym świecie, skazane jest na destrukcję! Zupełnie jak to ciało... i tak jak twoja matka! To Assiah, które chcę!

—do Rina Okumury

Szatan
Satan_possesses_Shiro.jpg
Imię Szatan
Kanji 青焔魔
Romanji Satan
Charakterystyka
Rasa Demon
Płeć Mężczyzna
Status Profesjonalny
Przynależność Demon
Zawód Władca Gehenny
Bazy Operacyjne Gehenna
Status Personalny
Status Żyje
Krewni
  • Yuri Egin (kochanka tylko anime)
  • Rin Okumura (syn)
  • Yukio Okumura (syn)
  • Mephisto Pheles (syn)
  • Amaimon (syn)
  • Lucyfer (syn)
  • Astaroth (syn)
  • Status Egzorcysty
    Pierwsze Wystąpienie
    Manga Debiut Rozdział 1
    Anime Debiut Odcinek 2
    Głosy
    Japoński Głos Keiji Fujiwara
    Angielski Głos Kirk Thornton

    Szatan jest władcą Gehenny oraz głównym antagonistą serii. Chce połączyć Assiah i Gehennę w jeden świat, ale przeszkodą ku temu jest fakt, iż nie jest w stanie on opętać żadnego ciała, ponieważ żaden człowiek nie jest w stanie wytrzymać opętania przez niego.

    WyglądEdytuj

    Ao no Exorcist - 23 - Large 23

    Szatan w postaci wilka

    Prawdziwa forma demona Szatana nie została jeszcze pokazana w serii. Jednakże podczas opętania Shiro miał on typowe dla demonów cechy, takie jak: spiczaste uszy, długie paznokcie oraz kły. Opętany Shiro przypomina też w wielu cechach demoniczną formę Rina: czarny ogon oraz ciało pokryte Niebieskimi Płomieniami.  

    Opętani przez Szatana Edytuj

    Każdy opętany przez władcę Gehenny wyglądał inaczej od pozostałych

    Nazwa Okoliczności opętania Status
    Goro Ciało opętane podczas incydentu przy tworzeniu ciał dla królów piekieł Nieznany
    Yuri Egin (tylko w anime) Opętana podczas misji Nie żyje
    Wilk (tylko w anime) Nieznane okoliczności Nieznany
    Igor Neuhaus Opętany w trakcie Niebieskiej Nocy Żyje
    Ernst Frederik Egin (tylko anime) Opętany w trakcie Niebieskiej Nocy Nie żyje
    Shiro Fujimoto Opętany, kiedy był niestabilny emocjonalnie poprzez czyny Rina Nie żyje
    Yukio Okumura Nieznany Żyje

    OsobowośćEdytuj

    Ep2 ,4

    Szatan śmieje się szaleńczo.

    Gdy pierwszy raz go widzimy, maniery i śmiech Szatana graniczyły z szaleństwem, kiedy to Rin był wciągany przez bramę do Gehenny. To pokazuje, że jego lekkomyślny charakter nie powstrzymuje go przed zranieniem własnej rodziny. Należy podkreślić, iż Szatan stworzył Rina z nudy, dopiero potem uświadamia sobie, że jest tym, czego potrzebuje do podbicia Assiah.

    HistoriaEdytuj

    Blue-night

    Niebieska Noc

    Szatan zamordował naprawdę pokażną liczbę potężnych egzorcystów, to wydarzenie było później znane jako Niebieska Noc, wydarzenie w którym wyrządził wiele szkód w ważnych miejscach dla duchowieństwa. Wtedy właśnie zostają poczęci bracia Okumura.

    W anime, Yuri Egin dobrowolnie dała się zapłodnić, ponieważ było jej szkoda Szatana i wiedziała, że on tylko chce zjednoczyć ze sobą dwa światy.

    CiekawostkiEdytuj

    • W Chrześcijaństwie Szatan jest jednym z upadłych aniołów. W tej serii takie jego pochodzenie jest niekonieczne, ale możliwe.

    CytatyEdytuj

    Hej, tutaj synku!! Robię dobrze? Jasne, przebyłem tutaj całą drogę, aby zobaczyć tego ślicznego chłopca! Spójrz, bądź z tego powodu szczęśliwy!"

    —Do Rina

    Jestem Szatan. Pan i władca demonów, a także twój prawdziwy ojciec. Możesz nazywać mnie "Tatku", jeśli chcesz. Gyahahahahah!!

    —jak wyżej

    Oh, zrobiłem cię z czystej nudy... ale potem zrozumiałem, że było to mistrzowskie posunięcie! Żyjesz w świecie Assiah... a jednocześnie płynie w tobie krew pana Gehenny...! Jesteś tym, czego potrzebuję do podbicia tego świata!!

    —jak wyżej