FANDOM

Wiesz, że jestem jednostką idealną, z mocą nieskończoną? Ale jest jedna, mała umiejętność, której ja nie mam. Wiesz co to jest? Substancje w tym świecie, w Assiah są wystarczająco silne, aby mnie hamować! Cokolwiek dotkę w tym świecie, skazane jest na destrukcję! Zupełnie jak to ciało... i tak jak twoja matka! To Assiah, które chcę!

—do Rina Okumury

Szatan
300px-AoNoExorcist02-00060-325x182.jpg
Imię Szatan
Kanji 青焔魔
Romanji Satan
Charakterystyka
Rasa Demon
Płeć Mężczyzna
Cechy Dodatkowe Charakteryzują go niebieskie płomienie.
Status Profesjonalny
Przynależność Demon
Status Personalny
Status Żyje
Krewni
  • Yuri Egin (kochanka)
  • Rin Okumura (syn)
  • Yukio Okumura (syn)
  • Mephisto Pheles (syn)
  • Amaimon (syn)
  • Pozostałe 6 Piekielnych Książąt
  • Status Egzorcysty
    Pierwsze Wystąpienie
    Manga Debiut Rozdział 1
    Anime Debiut Odcinek 2
    Głosy
    Japoński Głos Keiji Fujiwara
    Angielski Głos Kirk Thornton

    Szatan jest władcą Gehenny i chce połączyć Assiah i Gehennę w jeden świat, ale jest to niewykonalne, ponieważ w ludzkim świecie znajdują się osoby, które nie są wystarczająco silne, aby wytrzymać kontakt z nim.

    WyglądEdytuj

    Ao no Exorcist - 23 - Large 23

    Szatan w postaci wilka

    Szatan jest prawdziwym demonem, lecz nie został pokazany we własnej postaci. Często przejmuje czyjeś ciała, ale nawet wtedy widać jego demoniczne cechy jak np. spiczaste uszy, ogon, ostre zęby. Otaczają go niebieskie płomienie, które są jednocześnie jego symbolem, ma je też chociażby Rin Okumura.

    OsobowośćEdytuj

    Ep2 ,4

    Szatan śmieje się szaleńczo.

    Gdy pierwszy raz go widzimy, maniery i śmiech Szatana graniczyły z szaleństwem, kiedy to Rin był wciągany przez bramę do Gehenny. To pokazuje, że jego lekkomyślny charakter nie powstrzymuje go przed zranieniem własnej rodziny. Należy pokreślić, iż Szatan stworzył Rina z nudy, dopiero potem uświadamia sobie, że jest tym, czego potrzebuje do podbicia Assiah.

    HistoriaEdytuj

    Blue-night

    Niebieska Noc

    Szatan zamordował naprawdę pokażną liczbę potężnych egzorcystów, to wydarzenie było później znane jako Niebieska Noc, wydarzenie w którym wyrządził wiele szkód w ważnych miejscach dla duchowieństwa. Wtedy właśnie zostają poczęci bracia Okumura.

    W anime, Yuri Egin dobrowolnie dała się zapłodnić, ponieważ było jej szkoda Szatana i wiedziała, że on tylko chce zjednoczyć ze sobą dwa światy.

    CiekawostkiEdytuj

    • W Chrześcijaństwie Szatan jest jednym z upadłych aniołów. W tej serii takie jego pochodzenie jest niekonieczne, ale możliwe.

    CytatyEdytuj

    Hej, tutaj synku!! Robię dobrze? Jasne, przebyłem tutaj całą drogę, aby zobaczyć tego ślicznego chłopca! Spójrz, bądź z tego powodu szczęśliwy!"

    —Do Rina

    Jestem Szatan. Pan i władca demonów, a także twój prawdziwy ojciec. Możesz nazywać mnie "Tatku", jeśli chcesz. Gyahahahahah!!

    —jak wyżej

    Oh, zrobiłem cię z czystej nudy... ale potem zrozumiałem, że było to mistrzowskie posunięcie! Żyjesz w świecie Assiah... a jednocześnie płynie w tobie krew pana Gehenny...! Jesteś tym, czego potrzebuję do podbicia tego świata!!

    —jak wyżej

    Więcej z Fandomu

    Losowa wiki