FANDOM

Ryūji Suguro
4c314f76fef824c9c9a2798267ce2cb91334924777 full.jpg
Imię Ryūji Suguro
Kanji 勝呂 竜士
Romanji Suguro Ryūji
Charakterystyka
Rasa Człowiek
Urodziny 20 Sierpnia 
Wiek 16
Płeć Mężczyzna
Wysokość 181 cm (5'11" feet)
Waga 76 kg
Oczy Brązowe
Włosy Brązowe i blond
Grupa Krwi B
Status Profesjonalny
Przynależność  Egzorcysta
Status Personalny
Status Żyje
Krewni Tatsuma Suguro (ojciec)

Torako Suguro (matka)

Alias Bon
Status Egzorcysty
Klasa Exwire
Typ Mistrza Aria

Dragon 

Treser (tylko manga)

Pierwsze wystąpienie
Manga Debiut Rozdział 2
Anime Debiut Odcinek 3
Głosy
Japoński Głos Kazuya Nakai
Angielski Głos Kyle Hebert

Ryuuji Suguro ( 勝呂 竜士, Suguro Ryūji, przezywany "Bon"), jest Exwire w Akademii Prawdziwego Krzyża, gdzie rywalizuje z Rin'em i ukazuje swoje umiejętności w czasie lekcji. Był dzieckiem głównego kapłana świątyni, która została zniszczona przez Szatana szesnaście lat temu. Jako, że świątynia została nazwana 'przeklętą' przez innych ludzi, przysiągł zabić Szatana.

Wygląd:Edytuj

Bon jest dorastającym chłopakiem o szorstkiej powierzchowności, oraz niewielkim zarostem na brodzie. Najbardziej charakterystycznymi cechami jego wyglądu jest marsowa ekspresja twarzy nadająca mu straszną, nieprzystępną aparycję, kolejną cechą jest blond pasemko, biegnące w dół jego naturalnych, krótkich i niesfornych, brązowych włosów. Bon ma także wiele kolczyków w swoich uszach, które w połączeniu z jego zachowaniem i fryzurą nadają mu wygląd typowego delikwenta. Nosi typowy mundurek Akademii Prawdziwego Krzyża, z tym, że pod marynarkę, ubiera żółtą kamizelkę.

Osobowość:Edytuj

Pomimo, że jego wygląd jest buntowniczy, jego osobowość jest całkowitym tego przeciwieństwem. Jest surowy i bierze wszystko poważnie - nawet zbytnio, jak stwierdził Konekomaru. Jego ciężka praca bierze się z pragnienia pokonania Szatana za to, że zmienił jego świątynię w przeklętą- w oczach ludzi. Zostało pokazane, że nie lubi ludzi, którzy nie pracują ciężko i nie biorą lekcji i nauki na poważnie - w tym wypadku, takich, jak Rin, który okazyjnie przysypiał w czasie lekcji. Bon mówił mu wtedy, żeby wreszcie zniknął, albo zgubił się, bo wszyscy tam byli poważni w związku z zostaniem egzorcystą. Nie lubi też, gdy ludzie patrzą na niego z góry, co zostało wywołane przez traumę z dzieciństwa, kiedy inni nazywali go "dzieckiem z przeklętej świątyni. Jest osobą o silnej woli i ogromnej determinacji, pokazanej, kiedy był gotowy stanąć twarzą w twarz z Leaper'em, żeby pokazać tylko, jak bardzo pragnie zostać egzorcystą.

Plik:Bn.png Jednakże, jest też nieco inna strona jego osobowości. Często kłóci się i walczy z Rin'em, lub Izumo, najczęściej przez ich różne spojrzenia na świat. Może być czasami niedojrzały, choźby gdy tłucze się z Rin'em z powodu drobnostek. Może być spokojny i opanowany, lecz też wybuchowy i gwałtowny. Mówi się, że jest tak podobny do Rin'a, aż nie mogą się dogadać z tego powodu. Jest w niezgodzie ze swoim ojcem, często się kłócą.

Jest "cudownym dzieckiem" - czy geniuszem, jak kto woli. Dostał się do Akademii w ramach tego samego stypendium, co Yukio - znany jako najmłodszy egzorcysta. Jest najlepszym uczniem w swoijej klasie i dostaje zazwyczaj 98 pkt. na 100, w testach. Może też zapamiętywać rzeczy z łatwością, jak gdy zapamiętał 21 skrypty z Biblii. Uwielbia pracę zespołowę i często robi wykłady Rin'owi na ten temat. Najwyraźniej nie toleruje też bycia chronionym przez dziewczyny.

CiekawostkiEdytuj

  • Jest przezywany "kogutogłowy" przez swoją rodzinę, pijąc do środkowej części jego włosów, zafarbowanej na żółto, jak u kurczaka.
  • Przydomek "Bon" to skrócone przezwisko stworzone od tytułu "Bocchan", co oznacza "panicz". Jako syn właściciela ryokan i wysoko respektowany indywidualnie w swoim rodzinnym mieście, Bon jest w wielu aspektach "paniczem" (Izumo już to skomentowała).
  • Budzi się o 5:30, każdego ranka.
  • Dostaje migren.
  • Jego ulubionym słowem jest "karma".
  • Rozrywki i talenty Bon'a: zapamiętywanie, sprzątanie, medytacja zen.
  • Jego śreni czas trwania kąpieli to 20 minut.
  • Jest trochę maniakiem czystości.
  • Spędza swoje wolne dni na sprzątaniu, medytacji i około dwóch godzin na podnoszeniu ciężarów i joggingu.
  • Martwi się o swoją tendencję do "piorunujących spojrzeń".
  • Jego ulubionymi gatunkami muzycznymi są: rock, Amerykańskie/Eurpejskie, Japońskie...
  • Jak Shima Renzou, Konekomaru Miwa, Shima Kinzou i Shima Juuzou, Ryuuji mówi w Kansai-ben (dialekcie Kansai)
  • Jeżeli spojrzysz bliżej, Suguro lub postać przypominająca go, może być widziany za Mephisto Phelesem w rozdziale 1.
  • Suguro raz zaproponował Yoshikuni małżeństwo, w dzieciństwie.

CytatyEdytuj

(Do Okumury Rin'a) "Zamierzam pokonać Szatana!"

(Do Kamiki Izumo) "Nie śmiej się z ambicji innych ludzi!"

(Do Kamiki Izumo) "Jesteś taką wstrętną kobietą. Ludzie będą cię unikać, jeżeli będziesz to kontynuować!"

(Do Tatsumy Suguro) "Ja... naprawdę lubiłem słuchać, jak ojciec śpiewał sutry..."

(Do Okumury Rin'a) "Jest taki głupi, że zapomniałby umrzeć, nawet gdyby został zabity!"

Galeria:Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki