FANDOM

Rin Okumura to piętnastolatek, który nie ma pomysłu na życie, dodatkowo jego brat bliźniak jest od niego lepszy absolutnie we wszystkim. Oboma opiekuje się ksiądz Fujimoto. Pewnego dnia okazuje się, że Rin nie jest przeciętnym nastolatkiem, a jego ojciec nie był zwykłym śmiertelnikiem lecz... Szatanem, władcą piekła.

—Okłada z tyłu mangi.

Rin Okumura jest głównym protagonistą historii. On i jego młodszy brat bliźniak, Yukio byli zrodzeni z Szatana i ludzkiej kobiety, Yuri Egin. Uczęszcza do Akademii Prawdziwego Krzyża, aby zostać egzorcystą.

WyglądEdytuj

-Hatsuyuki-Hadena- Ao no Exorcist - 01v2 -704x400--E57A04C5-.avi 000098014.jpg

Rin w normalnym stroju

Rin ma rozczochrane czarne (w anime ciemnoniebieskie) włosy, które wpadają mu do oczu, jasną skórę i ciemnoniebieskie oczy. Jako człowiek ma kilka cech świadczących o jego demonicznym pochodzeniu. Są nimi lekkoszpiczaste uszy, wydłużone kły i futrzasto zakończony czarny ogon (ukrywa go pod koszulką). Kiedy jest w swojej demonicznej formie wudłużają się jego uszy, na głowie pojawiają się dwa niebieskie płomienie imitujące rogi, źrenice stają się czerwone, a tęczówki są jasnoniebieskie. Wokół ciała Rina pojawiają się niebieskie płomienie, skupiające się najbardziej na końcu jego ogona.

Przed pójściem do Akademii, często widzimy Rina noszącego niebieską bluzę z kapturem i czarne spodnie z łańcuchem przy kieszeni, do którego przyczepiony jest portfelik. Zobaczyliśmy go także w białej kurtce z dużymi kieszeniami i różnymi ozdobami, oraz rękawiczkami. Ze względu na to, że wdawał się w bójki często widać opatrunki na twarzy i palcach, zazwyczaj założone przez Yukio.

W Akademii Prawdziwego Krzyża nosi mundurek szkolny, składający się z białej koszuli, luźnego krawatu, czarnej marynarki i czarnych spodni. Ma także ze sobą Kurikarę zawiniętą w czerwoną skarpetę. W klasie możemy go zobaczyć z upiętą grzywką.

OsobowośćEdytuj

Rin posiada troskliwą i wspierającą osobowość. Może być bardzo agresywny i ma tendencje do wpadania w bójki (możliwie spowodowane przez jego demoniczną stronę), ale tak naprawdę ma dobre serce. Wspiera swoich przyjaciół i próbuje pomagać im. Wydaje się być bardzo opiekuńczy w stosunku do Yukio i dąży do przewyższenia go pewnego dnia. Rin wydaje się mówić niektóre rzeczy bez przemyślenia, i zazwyczaj są błędne, jak gdy sądził, że płetwy krakena sa uszami. Pomimo to, jest w stanie połączyć swoje uczucia z czyimiś, jak tęsknota Shiemi za babcią, czy marzenie Ryuuji'ego. Nie jest typem osoby stworzonej do uczenia się, chociaż był w stanie zdobyć dymplom z gimnazjum i zostać Exwire.

W przeciwieństwie do młodszego brata, Rin jest niedojrzały, co prowadzi innych ludzi do wierzenia, że jest on młodszym bliźniakiem Yukio. Jest twardogłowy - dosłownie i w przenośni - i bardzo otwarty w stosunku do swoich przyjaciół. Jednak, kiedy jego przyjaciele dowiedzieli się o jego demonicznej spuściźnie, niektórzy zaczęli się go bać i myślali, że był niestały i wręcz niebezpieczny, ale powoli przyzwyczaili się do niego i zaakceptowali go podczas Sagi Kioto. W anime Rin myśli o przeszłości - dniu, kiedy jego ojciec umarł, oraz co Yukio myślał o nim w pierwszym dniu zajęć egzorcystów.

Wydaje się mieć miękkie serce dla zwierząt. Na początku mangi, powodem, dla którego rozpoczął walkę z Reiji'm Shiratori'm i jego gangiem delikwentów, było to, że tortutowali oni gołębie.

CiekawostkiEdytuj

  • Imię Rin oznacza fosfor (jest pierwiastkiem chemicznym, który świeci w ciemności) i pochodzi z greckiego słowa oznaczającego "nosiciela światła". W łacinie oznacza ono Lucyfera, upadłego anioł strąconego z  niebios.
  • Niektóre demony nazywają go "Księciem" lub "Paniczem" z powodu pochodzenia Rina.
  • Ulubionymi rozrywkami Rina są: bójki, gotowanie, spanie, jedzenie, myślenie o niebieskich migdałach.
  • Jego ulubionymi gatunkami mangi są: bitewna/akcji, komedia, dramat.
  • Rin lubi blade, seksowne laski.
  • Jest niezwykle zręczny.
  • Jego styl gotowania obejmuje szeroką listę potraw, w tym kuchnię japońską i zachodnią.
  • Rin uwielbia Sukiyaki (z dowolnymi składnikami).
  • Śpi 11 godzin.
  • Prowadzi ranking Którzy ludzie według mnie są najfajniejsi. Shima nie dostał się na listę.
  • Kazue Kato twierdzi, że pierwotnie imiona bliźniaków były pozamieniane, więc imię Rin należało do Yukio.
  • Pierwotną koncepcja Rina była taka, że chłopak potrafił zmiażdżyć jabłko pięścią. Miał mieć także tatuaż, jednakże mangaka zmieniła to.
  • Jeśli Rin jest taki sam jak jego "rodzeństwo", to może żyć nawet kilkaset lat.

CytatyEdytuj

Pozwól mi do siebie dołączyć! Nie obchodzi mnie to, co powiedzą ludzie... Nie jestem synem Szatana... Nie mam powiązania z tą nieczystą bestią!! Moim jedynym ojcem... jest staruszek...!"

—Do Mephisto

Skopię tyłek szatanowi!

—jak wyżej

Tak jak mówiłeś, jestem idiotą, więc cokolwiek o mnie powiesz nie będzie miało dla mnie żadnego znaczenia, jednak wiesz... Nie waż się celować we własnego brata!

—Do Yukio

Więcej z Fandomu

Losowa wiki