FANDOM

Renzō Shima
Images.jpg
Imię Renzō Shima
Kanji 志摩 廉造
Romanji Shima Renzou
Charakterystyka
Rasa Człowiek
Urodziny 4 Lipiec 1994
Wiek 16
Płeć Mężczyzna
Wysokość 176 cm (5'9")
Waga 63 kg (138.6 lbs)
Oczy Brązowe
Włosy Różowe, Czarne (oryginalny kolor)
Grupa Krwi 0
Status Profesjonalny
Przynależność Egzorcysta
Status Personalny
Status Żyje
Krewni Yaozo Shima (ojciec)

Nieznana matka
Take-nii Shima (starszy brat)
Juzo Shima (brat)
Nieznany brat
Kinzo Shima (brat)
Nieznane 2 siostry

Status Egzorcysty
Klasa Exwire
Typ Mistrza Aria

Rycerz

Pierwsze Wystąpienie
Manga Debiut Rozdział 1
Anime Debiut Odcinek 3
Głosy
Japoński Głos Koji Yusa
Angielski Głos Brian Beacock

Renzo Shima jest bradzo beztroskim Exwire i przyjacielem z dzieciństwa Bon'a i Konekomaru. Jest bardzo lojalny w stosunku do nich, razem dorastali w Kioto, gdzie reszta jego rodziny mieszka. Ma obsesję w związku z kobietami i planuje zostać meisterem jako Aria. Jest piątym i najmłodszym synem w swojej rodzinie. Pokłada od początku serii uczucia w Izumo. Jest silnym Treserem, z potężnym chowańcem Yamantaką. Jest także szpiegiem Illuminatów.

Wygląd Edytuj

Renzou ma różowe farbowane włosy, jego naturalnym kolorem jest czarny. W mandze, Renzou nosi męsko skrojony t-shirt z symbolem przypominającym 'bycze oko'. Renzou nosi przy sobie rzeczy charakterystyczne dla mnichów, które posiadajć także jego bracia. Ma bliznę blisko lewej brwi.

Osobowość Edytuj

Renzou jest najbardziej beztroskim bohaterem ze wszystkich Exwire i jest pokazane, że nie zachowuje się poważnie, jak inni egzorcyści w poważnych sytuacjach, ale nadal boi się paru rzeczy, głównie owadów. 

Jest przyjaźnie nastawiony i jest jednym z kilkorga ludzi, którzy zaprzyjaźnili się z Rin'em, po dowiedzeniu się, że jest synem Szatana, mówiąc, iż nie obchodzi ich to, ponieważ Rin jest dobrą osobą.

Jest bardzo lojalny w stosunku do Bon'a i Konekomaru. Razem dorastali w tej samej świątyni w Kioto. Chociaż dorastał w tej samej "przeklętej" świątyni, co Bon, nie ma tego samego celu, co jego przyjaciel. Nie wydaje się być choćby zainteresowany. Zwraca się swobodnie i normalnie do wszystkich, nawet swoich nauczycieli, od niechcenia, dokuczając im. Kocha kobiety i ma wielką obsesję na ich punkcie. Jest także zboczeńcem. Jest piątym i najmłodszym z synów Yaozou Shimy i powiedział Konekomaru, że jest zadowolony z tego, ponieważ to znaczy, że ma mniej obowiązków, w przeciwieństwie do Konekomaru, który jest najstarszy. To pokazuje, że nie jest gotów podjęcia swych obowiązku i preferuje bycie beztroski. Planuje zostać meisterem jako Aira. Jednak Konekomaru sądzi, że najlepiej pasuje do Rycerza i marnuje swój talent, zwyczajnie leniąc się cały czas. Określa się jako uosobienie fajności.

CiekawostkiEdytuj

  • Jego rozrywkami i talentami są: uśmiechanie się, leżenie, fałszywa uprzejmość, kupowanie zboczonych książek, nawet jeśli dziewczyna pracuje przy kasie.
  • Jego pseudonimem w szkole podstawowej był "Erotyczny Demon". Teraz próbuje być bardziej wyrafinowany.
  • Jego ulubionymi słowami są "nie nadaje się do druku".
  • Spędza swoje wolne dni umawiając się z dziewczynami.
  • Jego średni czas kąpieli to 30 minut.
  • Jego ulubionymi gatunkami muzycznymi są: rock, pop, R&B, hip-hop, Amerykańskie/Europejskie i Japońskie.
  • Pierwsza część jego imienia, "Ren" (廉), znaczy "czysty/uczciwy". A druga połowa, "Zou" (造) oznacza "struktura".
  • Nie ma rangi na liście "fajnych ziomków', Rin'a.
  • W rozdziale 48 mangi okazuje się, że Shima potrafi przywołać demona królewskiej klasy, Yamantakę władającego czarnym płomieniem.
  • Ma helmintofobię (strach przed wszelkiego rodzaju robactwem), co ukazuje się w odcinku 14. helmintofobia 

Galeria:Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki