FANDOM

W Ao no Exorcist bohaterowie podzieleni są na klasy. Najniższa to Giermiek, od której zaczyna każdy egzorcysta, natomiast najwyższa to Paladyn.

By zdobyć rangę wyższą od Giermka, Exwire, należy przejść przez specjalny egzamin. Giermkowie są w tajemnicy podkładani próbie pokonania demona poprzez pracę w grupie.Dzięki egzaminowi można też zauważyć w jakiej dziedzinie Giermek będzie specjalizować się w przyszłości. Exwire zwykle wykonuje przypadkowe prace jak sprzątanie, zbieranie próbek itp.

Rangi

Rangi Egzorcystów

Kolejnym krokiem na drodze do zostania egzorcystą jest tytuł Technika. Technik określa styl walki danego egzorcysty. Egzorcysta może ich nabyć więcej niż jeden. Wyróżniamy ich pięć: Rycerz, Smok, Treser, Śpiewak, Doktor.

Rycerz - walczy bronią białą np. mieczem.

Smok - specjalizuje się w używaniu broni palnej.

Treser - przywołuje i kontroluje demony.By wezwać demona potrzebny jest magiczny krąg. Treser kreśli krąg na ziemi lub papierze i recytuje jakieś słowa, które wychodzą z jego umysłu. Jeśli krąg zostanie wymazany, lub w przypadku kartki podarty, to demon znika. Talent do bycia treserem jest rzadki.Jeśli Treserowi zabraknie pewności, przyzwany demon może go zaatakować.Treserzy mogą przywoływać więcej niż jednego demona.

Śpiewak - podczas walki recytuje biblię i święte sanskrypty.Arie muszą mieć talent do zapamiętywania. Są one jednak bezbronne gdy nie mają przy sobie towarzyszy, wtedy demon ich zaatakuje, by przerwać recytacje.

Lekarz - jego zadaniem jest leczenie i opatrywanie ran członków drużyny.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki