FANDOM

Lewin Light
Profilowe Lewina Lighta
Imię Lewin Light
Kanji ルーイン・ライト
Romaji Rūin Raito
Charakterystyka
Rasa Człowiek
Płeć Mężczyzna
Wiek 34
Wzrost 177 cm
Waga 60 kg
Urodziny 24. lutego
Kolor włosów Czarne
Kolor oczu Błękitne
Grupa krwi AB

Lewin Light (ルーイン・ライト Rūin Raito), przez wielu nazywany również Lightning (ライトニング Raitoningu), jest Arcyryczerzem, oraz jednym z Egzorcystów w szeregach Zakonu Prawdziwego Krzyża. Jako towarzysz podróży oraz prawa ręka obecnego Paladyna, Arthura A. Angela, jest drugą osobą w hierarchii Zakonu, zaraz po nim.

Wygląd Edytuj

Lightning jest młodym, stosunkowo dobrze zbudowanym mężczyzną o długich, pozostawionych w nieładzie, ciemnych włosach. Grzywka zasłania jego niebieskie oczy, a podbródek porasta dwudniowy zarost. Na głowie nosi zazwyczaj wędkarski kapelusz.

Charakter Edytuj

Fabuła Edytuj

Festiwal Akademii Prawdziwego Krzyża Edytuj

Lewin towarzyszy Arthurowi podczas misji w Jemenie. Kiedy Paladyn wysłuchuje mieszkańców miasteczka, nękanych przez efekty przebywania w jego pobliżu Nieczystej Księżniczki i obiecuje im zająć się problemem, Arcyrycerz sarkastycznie przyznaje mu, iż jest tak wspaniały, że aż promienieje blaskiem. Angel wydaje się przyjąć to jako komplement; klepie kompana po ramieniu i zapewnia go, że on również będzie kiedyś błyszczeć w ten sposób. Light odpowiada, iż nigdy nie miał szczególnego zamiaru błyszczeć.

R38 Lightning i Angel przyglądają się Nieczystej Księżniczce

Lightning i Angel przyglądają się Nieczystej Księżniczce

Przyjrzawszy się z daleka wskrzeszonemu demonowi, Lightning podziwia jego rozmiary. Kiedy dowiaduje się od jednego z tubylców o kradzieży oczu Księżniczki, szybko łączy tę sprawę z incydentem związanym z ponownym pojawieniem się Nieczystego Króla w Japonii.

Wówczas głos zawiera Angel. Paladyn prosi swojego towarzysza, aby pozwolił mu zająć się sprawą samemu. Light z uśmiechem na ustach dopytuje, czy powoduje nim troska o niego, Arthur odpowiada jednak, że tak na prawdę chodzi wyłącznie o to, iż sprawę Nieczystego Króla zakończył pomiot Szatana, podczas gdy misjami takiej rangi powinien zajmować się wyłącznie Paladyn. Angel ślubuje wówczas rozwiązanie sprawy, na co Lewin odpowiada mu kolejnym sarkastycznie rzuconym komplementem.[1]

Egzamin na Egzorcystę Edytuj

Aomori Edytuj

Dochodzenie ws. Błękitnej Nocy Edytuj

Odniesienia Edytuj

  1. Manga Ao no Exorcist; Rozdział 38, strony 10-14