FANDOM

Egzorcyści - ludzie w świecie Assiah, którzy bronią ludzkość przed działalnością demonów. Istnieje podział na wiele klas.

RangiEdytuj

PageEdytuj

Ranga początkowa, którą nosi się przed staniem się Egzorcystą. Podczas jej piastowania pobiera się najbardziej podstawowe nauki o egzorcyzmach i demonologii.

ExwireEdytuj

Ranga powyżej Page. Exwire można zostać jedynie po zdaniu specjalnego egzaminu: Page potajemnie trafiają na test, który polega na pokonaniu demona, korzystając z pracy zespołowej. Egzamin testuje również specjalizację. Exwire przeważnie zajmują się wykonywaniem najróżniejszych prac, takich jak czyszczenie klatki demona, sprzątanie w salach, pomoc przy zbieraniu próbek. Niemniej wciąż pobierają nauki o demonach.

MeisterEdytuj

Podstawowe kwalifikacje dla każdego początkującego Egzorcysty. Termin 'meister' odnosi się do umiejętności bojowych, jakie dany Egzorcysta posiada. Wyróżnia się pięć kategorii, z czego możliwe jest uzyskanie więcej niż jedną:

  • Tamer - Egzorcysta, który może przywołać i kontrolować demony podczas walki. Te demony nazywane są chowańcami. Do ich przywołania potrzebny jest magiczny krąg sporządzony na ziemi, papierze lub nawet wytatuowany na skórze. Meister używa własnej krwi, 'malując nią' w kręgu i wymawia słowa, które przychodzą mu w danej chwili do głowy. Jeśli krąg w jakiś sposób zostanie uszkodzony, chowańce znikają. Stwierdzono, iż kategoria Tamer jest bardzo rzadka, jako że niezbędny jest wrodzony talent i niezwykły hart ducha. Jeśli Egzorcyście z tą kategorią zabraknie pewności siebie, chowańce mogą zwrócić się przeciw niemu. Może przywołać więcej niż jednego chowańca jednocześnie, a wielu potrafi wezwać jednego potężniejszego demona.
  • Rycerz - Egzorcyści posługujący się mieczem. Ukazani są jako użytkownicy demonicznych ostrzy. Rycerze postrzegani są jako dość potężni i wykwalifikowani.
  • Dragoon - Egzorcyści walczący za pomocą broni. Od Rycerza i Arii różnią się tym, że używają broni nowoczesnej. W tej dziedzinie Egzorcyści mogą walczyć korzystając z od pistoletów do karabinów.
  • Aria - Wiele demonów posiada słabe punkty, które Egzorcyści z tą specjalizacją wykorzystują, recytując konkretne fragmenty ze świętych skryptów, powodujących zniszczenie demonów. Aria muszą najpierw znaleźć taki słaby punkt, dopiero później mogą przystąpić do działań. Fragmenty mogą pochodzić z Biblii i innych świętych pism. Ci Egzorcyści powinni mieć bardzo dobrą pamięć. Kiedy jednak demon zaatakuje podczas recytowania, stają się bezbronni.
  • Doctor - Meister, który jest w stanie leczyć rany zadawane przez demony.

EgzorcyściEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki