FANDOM

Ten artykuł należy przetłumaczyć. Jeśli możesz - przetłumacz go!

Amaimon
Amaimon An1.jpg
Imię Amaimon
Kanji アマイモン
Romanji Amaimon
Charakterystyka
Rasa Demon
Płeć Mężczyzna
Wysokość 172 cm (5'7")
Waga 58 kg
Oczy Niebieskie
Włosy Zielone i ciemno-zielone
Status Profesjonalny
Przynależność Demony
Status Personalny
Status Aktywny
Krewni Mephisto Pheles (Brat)
Szatan (Ojciec)
Rin Okumura (Młodszy Brat)
Yukio Okumura (Młodszy brat)
Status Egzorcysty
Pierwsze Wystąpienie
Manga Debiut Rozdział 4
Anime Debiut Odcinek 5
Głosy
Japoński Głos Tetsuya Kakihara
Kto...? Ah, tak. Jestem Amaimon, królem ziemi. Jestem twoim starszym bratem. Miło mi cię poznać.

—Amaimon do Rina

Amaimon (アマイモン Amaimon), zwany też Królem Ziemi (地の王 Chi no Ō), jest jednym z Ośmiu Książąt Gehenny, piastując pozycję siódmego najpotężniejszego księcia, oraz synem Szatana. Najbardziej lubianym przez niego bratem jest Mephisto. Amaimon to również starszy brat Yukio i Rina.

Wyglad i OsobowośćEdytuj

Amaimon 1-1-.jpg

Amaimon w całej swojej okazałości

Amaimon w ludzkiej formie pojawia się jako młody mężczyzna. Jego fryzura jest dwukolorowa - czub jest jasnozielony, a reszta jego włosów jest ciemnozielona. Ubrany jest w czarno różową koszulę, nakrytą beżowym swetrem z kościanymi guzikami. Na to założony jest bordowy płaszcz, postrzępiony na końcach. Nosi również bordowe spodnie po kolana w żółte kropki. Kiedy jest w formie demona zwiększa się jego masa mięśniowa. W tej formie jego uszy wydłużają się i wyrasta mu ogon podobny do ogona aligatora. Ma 174 cm. Jego wygląd szacuje się na 17 lat, jednak jego wiek nie został na razie ujawniony.

Wydaje się być spokojny i zebrany, ale bardzo pewny siebie w jego mocach. Bardzo arogancki i nie rzadko jest w złym humorze. Jednakże, okazuje on dużo gniewu i irytacji gdy ktoś staje na drodze jego zabawy, tak jak gdy Mephisto interweniował w jego walce z Rinem w lesie Chuchi.  Nie lubi również przegrywać. Gdy przegrał walkę z Rinem, powraca do formy demona, by stanąć z nim twarzą w twarz po raz kolejny. Jest bardzo rozbrykany i nie bierze na poważnie przeciwnika, który daje do zrozumienia, że on jest też nieświadomy, albo wykwalifikowany w walce. Jest jednak bardzo troskliwy, ponieważ wpadł we wściekłość kiedy Shura zabijała Behemota - chowańca Amaimona.

HistoriaEdytuj

Jeszcze nic nie wiadomo o jego przeszłości, ale ma wiele imion, a w niektórych miejscach nawet jest czczony jako bóg.

Fabuła (SPOILERY!)Edytuj

Wydarzenia w Akademii Prawdziewgo Krzyża Edytuj

Amaimon pierwszy raz jest widziany w trakcie rozmowy ze swoim bratem, Mephistem. Mówi mu, że wszyscy w Gehennie interesują się Rinem, na co Mephisto odpowiada, że to on zajmie się wychowaniem ich młodszego brata. Amaimon zapytuje też Mephista o to, kiedy wróci on do Gehenny, ale Mephisto zbywa go i odsyła do domu mówiąc, że ich pozostałe rodzeństwo nie powinno na niego zbyt długo czekać. Nie uzyskawszy odpowiedzi, Amaimon wraca do Gehenny.

Amaimon pojawia się po raz kolejny, kiedy Shiemi i Rin poszukują ducha nawiedzającego park rozrywki. Amaimon znienacka kradnie miecz Rina i prowokuje go do walki, uwalniając jego postać demona. Przy okazji informuje go też, że jest jego starszym bratem. Rin staje do walki i próbuje odzyskać swoją broń, ale wyraźnie widać, że to Amaimon ma przewagę - całe to zajście traktuje on jak zabawę. Komentuje niewielkie umiejętności walki Rina i zastanawia się na głos, czemu Szatan i Mephisto tak się nim interesują. Pobity niemal do nieprzytomności Rin traci nad sobą kontrolę i zaczyna walczyć w sposób brutalny i nieprzewidywalny, co wydaje się cieszyć Amaimona. Starszy z braci uderzeniem pięści powoduje trzęsienie ziemi, przez co życie Shiemi zostaje zagrożone. Słysząc jej krzyk, Rin przytomnieje i w ostatniej chwili udaje mu się ją uratować, jednak jest po tym bardzo osłabiony. Amaimon jest wyraźnie rozczarowany takim obrotem spraw i zastanawia się, czy gdyby złamał miecz Rina mógłby z nim jeszcze powalczyć. W tej chwili do akcji wkracza Shura, która po raz pierwszy pokazuje swój prawdziwy wygląd. Widząc, że zabawa się skończyła, Amaimon oddaje miecz Rinowi i odchodzi.

Obóz treningowyEdytuj

Kiedy uczniowie z Akademii Prawdziwego Krzyża mają swój obóz szkoleniowy w lesie, Amaimon zastawia na nich pułapkę w postaci wyjątkowo agresywnych ciem. Shiemi wpadła w zasadzkę, a następnie larwa ćmy przeniosła się do jej karku, przez co została zahipnotyzowana i robiła wszystko, co rozkazał jej Amaimon. Ściga ich Rin.
Vlcsnap2011072521h31m35.jpg

Brokuł na głowie Amaimona.

Bon, Renzō i Konekomaru ruszają za resztą, ponieważ Bon stwierdza, że Rin zachowuje się dziwnie.

Amaimon ogłasza Shiemi swoją narzeczoną w celu rozzłoszczenia Rina, ale gdy próbuje ją pocałować, żeby przypieczętować ten ślub, Rin wreszczy, aby przestał, i zaczynają walczyć. Konekomaru próbuje poprosić innych o pomoc zapalając flary, ale iksry były tak silne, że wyleciała mu z rąk i ruszyła w kierunku Amaimona, po czym, po uderzeniu go, na jego głowie pojawił się brokuł.

As Rin unsheathes Koumaken, Amaimon is seen jumping to the air in excitement as he always wanted to fight Rin furious.This is where the anime and manga storylines seperate.

W mandze, walka Rina i Amaimona zostaje przerwana, Mephisto zamyka Amaimona w zegarze z kukułką. Jego obecny status nie jest znany.

W anime, Amaimon i Rin nie przestają walczyć, ale Mephisto zamyka Amaimona w wyczarowanym przez siebie zegarze z kukułką dopiero po walce. Jednak niespodziewanie pojawia się Rin, rozcina mieczem zegar z kukułką, powodując tym uwolnienie Amaimona i jego ucieczkę.

Próba MephistoEdytuj

Notka: Amaimon pojawia się w tym arcu tylko w anime.

Fillery (Tylko Anime)Edytuj

Notka: Wydarzenia przedstawione w tym arcu pojawiają się tylko w anime i nie są częścią głównej historii.

Moce i Umiejętności Edytuj

Amaimon jest potężnym demonem, jednym z najpotężniejszych, które zostały ukazane do tej pory w serii. Przypuszczalnie posiada magiczne zdolności, skoro był w stanie ponownie uruchomić cały park rozrywki pstryknięciem palców. Jest również właścicielem oswojonego goblina, którego nazywa Behemoth.

Manipulowanie ZiemiąEdytuj

Amaimon nosi zaszczytny tytuł ,,Króla Ziemii", ponieważ jego mocą jest manipulacja ziemią. Poprzez uderzenie pięścią w podłoże jest w stanie tworzyć silne wstrząsy oraz trzęsienia ziemii. Potrafi również kontrolować tytana, którego stworzy z gleby i błota oraz wzywać gigantyczne Bariony.

Nadludzka siłaEdytuj

Naturalnie, tak jak wszystkie demony, Amaimon jest znacznie silniejszy niż przeciętny człowiek. Nie wiadomo jednak jak wielką siłę posiada, ale ze względu na to, iż jest jednym z synów Szatana, musi być ona niesamowita. Jednym ruchem palca potrafił odrzucić Rina na połowę mili porośniętej gęstym lasem. W podobny sposób udało mu się złamać rękę Konekomaru - wystarczyło pojedyńcze dotknięcie. Jest też na tyle silny, by podnieść Bona za głowę a także skakać bardzo wysoko.

Częściowo-Demoniczna Forma (tylko w anime)Edytuj

Amaimon może spowodować częściową transformację, by stać się silniejszym. Posiada ogon jak aligator, 3 krótkie zakrzywione rogi. Dwoje uszu, oraz kły są wydłużone. Ma zielone ręce, bardzo podobne do gadów, oraz jest badziej umięśniony. Tylko w tym stanie ma przyznany tytuł "Króla Ziemii".

450241-16 amaimon pissed.jpg

Częściowo-Demoniczna forma Amaimona

Prawdziwa forma demonaEdytuj

"Prawdziwa forma" Amaimona nie została jeszcze ukazana.

RelacjeEdytuj

Rin OkumuraEdytuj

Amaimon traktuje Rina jak brata, ponieważ jest również synem Szatana. W mandze oznajmia, że jest kimś w rodzaju starszego brata dla Rina. Dzięki odniesieniom Amaimona do Mephisto, wiemy, że jest starszym bratem zarówno dla Rina jak i dla niego. Jest ciekawy, dlaczego Mephisto i jego ojciec, Szatan, mają taką obsesję na punkcie Rina, podczas, gdy dowiaduje sie, że Rin jest bardzo słaby w swojej ludzkiej formie. Jednak gdy Rin wpada we wściekłość i przybiera swoją demoniczną postać, Amaimon cieszy się z tego i wzywa Rina do walki.

Mephisto PhelesEdytuj

Mephisto jest bratem Amaimona. Wydaje się być surowym dla niego ze względu na jego tendencję do rozpraszania się. Stara się również ograniczyć jego pobudki do zabijania ludzi, ostrzegając go, że jeśli kogoś zabije to zostanie związany. Kiedyś Amaimon próbował przywołać brata, po walce z Rinem, w której został mocno spalony przez jego niebieskie płomienie, ale Mephisto go ignorował. Mogłoby się wydawać, że Mephisto mniej lub bardziej używa Amaimona tylko do swoich planów.

BehemothEdytuj

Chowaniec Amaimona, który spełnia jego rozkazy. Mimo iż jest zwykłym hobgoblinem, Behemot jest znaczącą
Ao no Exorcist - 15 - Large 11.jpg

Behemoth Amaimona na smyczy.

postacią, ponieważ towarzyszy swemu panu prawie wszędzie ( jest prowadzony na smyczy ). W anime, kiedy Behemoth został zabity przez Shurę i Angela, Amaimon wpadł we wściekłość, co oznaczało, że był jego ulubionym straszydłem.

CiekawostkiEdytuj

  • Pisownia imienia "Amaimon" jest katakana na Goetic demon Amaymon.
  • Po japońsku 'słodkie rzeczy' to 'Amai mono'. Amaimon uwielbia słodycze.
  • Ma kuzyna, który interesuje się okultyzmem i zbiera ludzkie oczy.
  • Gdy zostanie trafiony w 'odstającą antenkę włosów' na głowie, pojawia się na jego głowie brokuł.
  • W Grecji Amaymon jest jedynym, który potrafi kontrolować Asmodeusza - Demona Pożądania. Czy ten fakt jest istotny, nie jest to znane.
  • Rin nazywał go Brokułem jeszcze przed tym jak jego czub napuszył się.
  • Amaimon ma nawyk gryzienia/żucia paznokci, gdy coś go zainteresuje.
  • Mimo sporego apetytu, Amaimon jest najszczuplejszum z bohaterów męskich (58 kg) zaraz po Konekomaru.

CytatyEdytuj

  • (Do siebie po rozmowie z Mephisto) "Brat oraz ojciec zachwycają się nim... Jak długo to będzie, zanim Rin do nich dołączy? Byłoby dobrze zabić trochę czasu... "
  • (Do Mephisto Pheles) "Nawet jeśli o mnie, że... skoro jeszcze nie walczył... nie mogę go ocenić"
  • (Do Mephisto Pheles) "... tak, ale wcześniej chciałbym się pouczyć o twojej ulubionej Japonii"
  • (Do Rina ) "Kto...? Ah, tak. Jestem Amaimon, król ziemi. Jestem twoim starszym bratem. Miło mi cię poznać."
  • (Do Rin Okumura) "Serfowanie to świetna zabawa!" / "Surfing Tanoshii Desu~"
  • "Gdzie on jest? Jeszcze nie przegrałem!"
  • (Po śmierci Behemotha) "Mój...Mój Behemoth!"
  • (Do Rina) "Za nic w świecie, jestem Królem Ziemi!"

Więcej z Fandomu

Losowa wiki